Pokoje na kaszubach i regionalne kaszubskie produkty!

W agroturystyce chodzi o doświadczenie. Badania wykazały, że konsumenci aktywnie wybierają wydawanie pieniędzy na doświadczenia związane z produktami. Pragną radości i emocji, jednocześnie tworząc niezapomniane wspomnienia z rodziną i przyjaciółmi. Podczas gdy konsumenci wydają się być niepewni i ostrożni co do sposobu, w jaki wydają swoje pieniądze ogólnie, wciąż wydają się tęsknić za doświadczeniami. Skoncentrowanie się na „doświadczeniach” pomogło ożywić przemysł rolniczy i stworzyć nowy, nowy powód do odwiedzenia. Twoja farma oferuje już autentyczne doświadczenia, których pragną klienci. Dlaczego nie rozszerzysz swoich możliwości i nie wykorzystasz okazji do zwiększenia zysków? Co musisz zrobić? Aby zapewnić autentyczne doświadczenia, właściciele gospodarstw rolnych inwestują w pogłębianie kontaktów z potencjalnymi i powtarzającymi się klientami, oferując spersonalizowane i wciągające doświadczenia, które stworzą trwałe wspomnienia i zbudują lojalność wśród gości. Konsumenci mają szeroki wybór opcji decydowania, gdzie i jak wydawać pieniądze i dlatego sami często decydują się na pokoje na kaszubach aby poznać życie na wsi od podszewki. Rolnicy muszą zastanowić się, jak sprawić, by konsumenci mieli niepowtarzalne doświadczenie, aby konsumenci mogli je znaleźć, zapamiętać dzień i planować powrót. Krówka jako doświadczenie Jako firma, która rozumie znaczenie dawania konsumentom niezapomnianych i interaktywnych spotkań, a agroturystyka na kaszubach może przyczynić się do wzbogacenia doświadczeń Twoich klientów i WOW ich jednocześnie. Produkty regionalne i krówki w sklepach to doświadczenia, które angażują zmysły klienta podczas łączenia się z emocjami. W naszej agroturystyce współpracujemy z partnerami, aby stworzyć ekscytującą i rozrywkową atmosferę z pięknym pokazem przepysznych krówek i przyciągających wzrok oznakowań, aby przyciągnąć konsumentów. Spędziliśmy ponad 50 lat na tworzeniu i doskonaleniu doświadczeń w handlu detalicznym za pomocą krówek, aby zaangażować kupujących i zapewnić im więcej. Krówka i inne produkty regionalne są znane jako najlepsza na świecie, ale nigdy nie zobaczysz na niej naszej nazwy.